در نتورک باید باور کنید تا ببینید!

در بازاریابی شبکه ای باید باور کنید تا نتیجه بگیرید!‏

در بازاریابی شبکه ای باید باور کنید تا نتیجه بگیرید! اگر می خواهید نتیجه بگیرید تا باور کنید باید حالا حالاها صبر ‏کنید! نتورکر برای اینکه در کارش موفق شود باید باور داشته باشد که موفق می شود. باید باور داشته باشد که نتورک ‏جواب می دهد. چون دقیقاً همین باور است که افراد را ورودی می کند. مشتریان احتمالی، باور و اعتقاد نتورکر را از ‏لابلای گفتار و رفتارش حس می کنند و به وی ملحق می شوند. باور شما خیلی خیلی بیشتر از نحوه ی دعوت و معرفی ‏و آموزش، کار می کند. یک باور محکم، همه کاری می کند. اما ظاهرا مشکلی هست. نتورکر چگونه می تواند باور ‏کند وقتی هنوز پولی درنیاورده است؟! وقتی هنوز موفق نشده است؟! بیایید با هم ببینیم.‏

ادامه مطلب

اگر نتورک هیجان انگیز است پس چرا من بی حال و افسرده ام؟

اگر بازاریابی شبکه ای هیجان انگیز است پس چرا من بی حال و افسرده ام؟!

نتورکر برای اینکه در کارش موفق شود باید هیجان داشته باشد و روحیه اش را همواره حفظ کند چون در غیر ‏اینصورت کسی به کسب و کار وی نخواهد پیوست. اما این وسط مانعی وجود دارد. بنظر شما چگونه می تواند سرحال ‏و قبراق باشد در حالیکه هر روز اتفاقات ناگواری بر سرش می آید؟! اتفاقاتی نظیر اینها: جواب تلفنش را نمی دهند، ‏دعوتش را رد می کنند، دعوتش را می پذیرند اما قالش می گذارند، و از همه بدتر همکارانش هر روز مثل برگ خزان ‏می ریزند بدون اینکه کوچکترین اثری از خود بجای بگذارند. چگونه با این اتفاقات، یک نتورکر می تواند روحیه اش ‏را حفظ کند؟ مارک یارنل معتقد است که می شود. و تنها راهش هم طرز فکر نتورکر است. او باید در مورد این ‏‏«بظاهر» موانع، جور دیگری فکر کند! بیایید با هم ببینیم.‏

ادامه مطلب

عضوگیری

عضوگیری، شاهرگ سازمان های بازاریابی شبکه ای!‏

راز موفقیت در بازاریابی شبکه ای، آس ها هستند. و تنها راه یافتن آس ها، عضوگیری است. اما متأسفانه بسیاری از ‏نتورکرها، عضوگیری را قبل از یافتن آس ها رها می کنند. چرا؟ چون دیدگاهشان راجع به نتورک، نادرست است. در ‏این مقاله سعی می کنیم اهمیت عضوگیری در موفقیت نتورکرها را نشان دهیم.‏

ادامه مطلب

یافتن راهبران بازاریابی شبکه ای

چگونه راهبران بازاریابی شبکه ای را بیابیم و آموزش دهیم؟ (قسمت آخر)

در قسمت دوم مقاله، می بینیم که بیگ ال، چگونه به کمک مسائل کاری، به پرورش راهبر بازاریابی شبکه ای می پردازد. و چگونه «طرز تفکر» را پایه ی تفاوت راهبر و توزیع کننده می داند.

ادامه مطلب

یافتن راهبران بازاریابی شبکه ای

چگونه راهبران بازاریابی شبکه ای را بیابیم و آموزش دهیم؟

در این مقاله، با عصاره ی آموزه های «بیگ ال» در مورد روش یافتن آس ها (راهبران) و نحوه ی آموزش به آنها آشنا ‏می شوید. در ضمن، اگر هنوز با مفهوم آس ها و راز بزرگ بازرایابی شبکه ای، آشنا نشده اید می توانید به ترتیب به ‏این مقالات مراجعه کنید:‏
‏«تنها راز موفقیت در نتورک دوام آوردن است… تا کی؟!»‏
‏«اعداد دروغ نمی گویند!»‏
‏«آس های کمیاب، اساس موفقیت در بازاریابی شبکه ای»‏

ادامه مطلب

آس ها اساس موفقیت در بازاریابی شبکه ای

آس های کمیاب، اساس موفقیت در بازاریابی شبکه ای

در این مقاله، می بینیم که نتورکرهای بزرگی همچون بیگ ال، ریچارد بروک، مارک یارنل، کیم کلور و مارک ‏رالینز، چگونه با ظرافت از راز بزرگ بازاریابی شبکه ای پرده برداشته اند. ‏
اگر هنوز با مفهوم آس ها و راز بزرگ بازرایابی شبکه ای، آشنا نشده اید می توانید به این مقالات مراجعه کنید: «تنها ‏راز موفقیت در نتورک دوام آوردن است… تا کی؟!» و «اعداد دروغ نمی گویند!»‏

ادامه مطلب

مقاله اعداد دروغ نمی گویند

اعداد دروغ نمی گویند! (قسمت آخر)

در این مقاله، می بینیم که چگونه نتورکر بزرگ «جردن آدلر» بعد از ۱۱ بار شکست خوردن، سرانجام با عضویت در ‏دوازدهمین شرکت نتورکی اش، بطور کاملا اتفاقی با راز بزرگ شبکه سازی آشنا می شود یعنی یافتن آس ها و روش ‏فعال سازی تصاعد در نتورک! رازی که به قول خودش زندگی اش را برای همیشه تغییر داد.‏

ادامه مطلب

مقاله اعداد دروغ نمی گویند

اعداد دروغ نمی گویند! (قسمت دوم)

در این مقاله، می بینیم که چگونه نتورکر بزرگ «جردن آدلر» بعد از ۱۱ بار شکست خوردن، سرانجام با عضویت در ‏دوازدهمین شرکت نتورکی اش، بطور کاملا اتفاقی با راز بزرگ شبکه سازی آشنا می شود یعنی یافتن آس ها و روش ‏فعال سازی تصاعد در نتورک! رازی که به قول خودش زندگی اش را برای همیشه تغییر داد.‏

ادامه مطلب

مقاله اعداد دروغ نمی گویند

اعداد دروغ نمی گویند!

در این مقاله، می بینیم که چگونه نتورکر بزرگ «جردن آدلر» بعد از ۱۱ بار شکست خوردن، سرانجام با عضویت در ‏دوازدهمین شرکت نتورکی اش، بطور کاملا اتفاقی با راز بزرگ شبکه سازی آشنا می شود یعنی یافتن آس ها و روش ‏فعال سازی تصاعد در نتورک! رازی که به قول خودش زندگی اش را برای همیشه تغییر داد.‏
اگر با مفهوم آس ها و فعال سازی تصاعد هنوز آشنا نشده اید می توانید به این مقاله مراجعه کنید: «تنها راز موفقیت در ‏نتورک دوام آوردن است… تا کی؟!»‏

ادامه مطلب

تنها راز موفقیت-3

تنها راز موفقیت در بازاریابی شبکه ای، دوام آوردن است… تا کی؟! (قسمت آخر: راز بزرگ شبکه سازی در نتورک)

در این قسمت بالاخره با راز شبکه سازی در نتورک آشنا می شویم. همان رازی که سبک کار شما را در نتورک تغییر خواهد داد. یاد می گیریم که چطور تصاعد را در سازمان مان فعال کنیم. و می فهمیم که چرا فقط کمتر از ۱ درصد از مجموعه ها به تصاعد می خورند؟

ادامه مطلب