سری کتاب های «آغاز به کار در نتورک»‏

گاهی اوقات، ورودی های جدیدمان حسابی هیجان زده هستند و می خواهند فورا کارشان را شروع کنند. آنها نیازی به ‏آموزش نمی بینند و به قول معروف، از هول هلیم داخل دیگ می افتند!‏
گاهی اوقات هم، ورودی های جدیدمان چون تازه کار هستند و اعتماد به نفسشان پایین است، برای اینکه گند نزنند ‏دست به هیچ کاری نمی زنند. اینطوری هفته های اول کار را _که برای موفقیت بسیاری حیاتی اند_ از دست می دهند.‏
سری کتاب های «آغاز به کار در نتورک» راه حل این مشکل است. در این سری از آموزه های دایرکتور، کتاب هایی را ‏انتخاب کرده ایم که ورودی های جدید را برای یک شروع موفقیت آمیز آماده می کند. در این سری، به ضروری ترین ‏نگرش ها و مهارتهای لازم برای بازاریابی شبکه ای پرداخته شده است.‏
اینطوری ورودی های جدیدتان خیلی سریع با مهمترین نگرش ها و آخرین روش های انجام کار آشنا می شوند و در جایی ‏که خیلی از رقبایتان دارند درجا می زنند، شما با سرعت در مسیر دستیابی به موفقیت پیش خواهید رفت.‏
پس دیگر لازم نیست نگران تازه کارها باشید. اگر آنها به آموزه های دایرکتور مجهز باشند دیگر گند نمی زنند، بلکه از ‏شما هم جلو می زنند!‏

جعبه ابزار نتورک (سری آغاز به کار در نتورک – ۵)

نویسنده: تام شرایتر (بیگ اَل), کیت شرایتر
مترجم: پیام آوران موج نو
ویرامترجم: مهدی کریمی اصل
۹۵٬۰۰۰ تومان

کتاب جعبه ابزار نتورک، آموزش فشردۀ ضروری‌ترین مهارت‌های نتورک است؛ یعنی مهارت‌های لازم برای «بله» گرفتن از مشتری:
۱- مهارت راپور: برای جلب اعتماد مشتری.
۲- مهارت آغازگرِ پیشنهاد: برای مطرح کردن پیشنهاد.
۳- مهارت قطعی کردن: برای ترغیب مشتری به تصمیم‌گیری.
۴- مهارت پرزنت: برای ارائۀ مناسب‌ترین اطلاعات به مشتری.

راهنمای شروع سریع در بازاریابی شبکه ای (سری آغاز به کار در نتورک – ۱)

نویسنده: تام شرایتر (بیگ اَل), کیت شرایتر
مترجم: پیام آوران موج نو
ویرامترجم: مهدی کریمی اصل
۷۵٬۰۰۰ تومان

اگر می‌خواهید خیلی سریع، ورودی جدیدتان را برای کار آماده کنید همین کتاب را به او بدهید. بیگ اَل دقیقاً با همین هدف این کتاب را نوشته است؛ مختصر و کاملاً کاربردی.

کلیدهای طلایی (سری آغاز به کار در نتورک – ۲)

نویسنده: آلن پیز
مترجم: پیام آوران موج نو
ویرامترجم: مهدی کریمی اصل
۷۰٬۰۰۰ تومان

در این کتاب، به اصلی‌ترین راز موفقیت در نتورک پی می‌برید؛ و همین یک راز، به اندازه همۀ آموزش‌های قبلی و بعدی‌تان در ‏نتورک می‌ارزد!‏ می‌توان این کتاب را کتاب مقدس بازاریابی شبکهای نامید؛ و اگر قرار است فقط یک کتاب ‏در مورد نتورک بخوانید همین کتاب کافی است!

قدرت عادت در بازاریابی شبکه ای (سری آغاز به کار در نتورک – ۳)

نویسنده: تام شرایتر (بیگ اَل), کیت شرایتر
مترجم: امیریوسف سهرابی
ویرامترجم: مهدی کریمی اصل
۸۵٬۰۰۰ تومان

چگونه با ۳ عادت آسان، موفقیت در بازاریابی شبکه‌ای را اتومات کنید! عادت‌ها خودبه‌خود انجام می‌شوند؛ بدون هیچ اراده و زحمتی! در این کتاب، بیگ ال می‌خواهد ما را با ۳ عادت کلیدی در نتورک آشنا کند. اگر فقط ‏همین ۳ عادت را در خودمان ایجاد کنیم، نتایجِ عالی خودبه‌خود محقق خواهد شد! اگر می‌خواهید واقعاً نتورکر بشوید باید عادت‌های نتورکری را در خودتان ایجاد کنید.

پول پول پول پول

نویسنده: جان میلتون فاگ
مترجم: علی صباغی
ویرامترجم: مهدی کریمی اصل
۴۲٬۰۰۰ تومان

اگر می‌خواهید فوری‌فوتی نتورک را بشناسید، جان میلتون فاگ این کار را برایتان آسان کرده است. شاید در هیچ‌جای دیگری نتوانید در این حجم کم، اطلاعاتی تا این اندازه کامل، مستدل و به زبانی ساده بیابید؛ هم کاربردی هم انگیزشی. بی‌دلیل نیست که این کتاب از پرفروشترین کتاب‌های نتورک در ایران است!