آموزه‌ها

راهنمای شروع به کار در بازاریابی شبکه ای

آموزه ی راهنمای آغاز به کار

این آموزه به زبان ساده توضیح می‌دهد که بازاریابی شبکه‌ای (فروش مستقیم چندسطحی) چیست، چگونه کار می‌کند، برای موفقیت در آن به چه چیزهایی نیاز دارید و از همه مهم‌تر اینکه انتظار چه اتفاقاتی را باید داشته باشید!

این مطلب اولین‌بار سال‌ها پیش در وبسایت پیام‌آوران موج نو منتشر شد و سپس به وبسایت دایرکتور منتقل شد. و چون بازدید بالایی داشت، آن را به‌صورت ایبوک درآوردیم تا بهتر قابل مطالعه و اشتراک‌گذاری باشد. امیدواریم بتوانیم در آینده نزدیک ویرایش جدیدی از این مطلب را منتشر کنیم.

بازاریابی شبکه‌ای چیست؟

به شما تبریک  می‌گویم. به‌ویژه اگر برای اولین‌بار است که با بازاریابی شبکه‌ای آشنا می‌شوید. هدفم از نوشتن این مقاله این است که تازه‌کاران، با «چشمان تماماً بسته» وارد این کسب‌وکار نشوند. مسلماً من طرفدار نتورک و گسترش آن در کشورمان هستم. با این وجود، سعی کرده‌ام این مقاله را بدون ملاحظه‌کاری بنویسم تا با برخی از حقایق این کار، بدون تعارف آشنا شوید و از همین ابتدا، بدانید که به چه چیزی دارید «بله» می گویید. متأسفانه اغلب، جانب اعتدال درباره مزایا و معایب این صنعت، رعایت نمی‌شود. بعضی فقط از آن تعریف می‌کنند و بعضی هم سایه‌اش را با تیر می‌زنند. من سعی می‌کنم که جزو هیچ‌یک نباشم. سخن را کوتاه کنم و بروم سر اصل مطلب…

دانلود فایل آموزه

دیدگاهتان را بنویسید