آموزه‌ها

تنها راز موفقیت بازاریابی شبکه ای

آموزه ی تنها راز نتورک

«تنها راز موفقیت در بازاریابی شبکه‌ای، دوام آوردن است.» این جمله را بارها از این و آن شنیده‌ایم. اما پرسشی که شاید هیچ‌گاه جواب درستی برای آن نداشته‌ایم این است: «چرا یکی ۶ ماه باید دوام بیاورد؟ یکی دیگر، باید ۳ سال دوام بیاورد؟ و یکی هم پس از ۸ سال دوام آوردن، هنوز به هیچی در نتورک نرسیده است؟!» در این آموزه می‌خواهیم پرده از «راز بزرگ شبکه‌سازی در بازاریابی شبکه‌ای» برداریم! رازی که به ما خواهد گفت هر کسی باید چقدر دوام بیاورد تا روی موفقیت را در نتورک ببیند.

بخش ۱: تنها راز موفقیت در نتورک

در این بخش، با راز بزرگ شبکه‌سازی آشنا می‌شویم، و با پی بردن به این راز، خیال‌مان راحت می‌شود که از این به بعد راز کسب درآمدهای کلان را در نتورک می‌دانیم. اما اینکه بخواهیم یا بتوانیم از این راز استفاده کنیم یا نه، به خودمان مربوط است!

بخش ۲: اعداد دروغ نمی‌گویند!

در این بخش، می‌بینیم که چگونه نتورکر بزرگ، «جُردن آدلِر»، بعد از یازده بار شکست خوردن، سرانجام با عضویت در دوازدهمین شرکت نتورکی‌اش، بطور کاملاً اتفاقی با راز بزرگ شبکه‌سازی آشنا می‌شود؛ یعنی یافتن آس‌ها و روش فعال‌سازی تصاعد در نتورک! رازی که به قول خودش زندگی‌اش را برای همیشه تغییر داد.

بخش ۳: آس‌ها، اساس موفقیت در نتورک

در این بخش، می‌بینیم که نتورکرهای بزرگی همچون بیگ اَل، ریچارد بروک، مارک یارنِل، کیم کِلِور و مارک رالینز، چگونه با ظرافت از راز بزرگ بازاریابی شبکه‌ای پرده برداشته‌اند.

صرفا جهت اطلاع: این آموزه، قبلا بصورت ۳ مقاله مجزا و چندقسمتی در مورد آس ها، در همین وبسایت منتشر شده است. هدف اصلی از جمع آوری این مقاله ها بصورت یک آموزه، در درجه اول اهمیت موضوع و در درجه بعدی سهولت استفاده شما نتورکر عزیز است. امیدواریم به کارتان بیاید…

دانلود فایل آموزه

یک نظر در “تنها راز موفقیت بازاریابی شبکه ای

  1. tofig گفت:

    سلام واقعا مطالب حالب واموزنده هستن

دیدگاهتان را بنویسید